Termeni și condiții
Termeni și condiții: dispoziții de bază
Articolul 1: Definiții de bază
1.Vânzător:
Nume și prenume: Domnul Miroslav Kameník
Birou înregistrat: Magurska 8, 34-480 Jablonka Malopolske, Republica Poloneză
Dič: 6751756210
Ičdph: PL 6751756210
Adresa de e -mail: info@kamenik.ro
Număr de telefon de contact:
2.Conexiunea bancară a vânzătorului:
Numărul contului:
Revolut Bank UAB
Konstitucijons ave 21B, 08130
Vilnius Lithuania
3.Informații cu TVA:
Vânzătorul este un plătitor al impozitului pe valoarea adăugată.
4.Cumpărător:
Cumpărătorul în sensul acestor GTC este o persoană care este consumator sau antreprenor și care a încheiat un contract de cumpărare cu vânzătorul prin intermediul site -ului vânzătorului.
5.Definiția consumatorului:
(denumit în continuare „vânzător” sau „comerciant”) și fiecare persoană care este cumpărătorul de bunuri sau servicii oferite de vânzător pe site -ul vânzătorului și care acționează ca poziție de consum în sensul altor dispoziții ale acestor generali Termenii și condițiile și legile relevante care definesc cadrul consumatorilor din legislația Republicii Slovale, în special: Legea nr. 102/2014 Coll. cu privire la protecția consumatorilor în vânzarea de bunuri sau servicii pe baza unui contract de distanță sau a unui contract încheiat în afara spațiului de funcționare al vânzătorului, astfel cum a fost modificat, Legea nr. 250/2007 Coll. cu privire la protecția consumatorilor, astfel cum a fost modificată, Legea nr. 22/2004 Coll. La e -commerce, astfel cum a fost modificat, actul nr. 40/1964 Coll. Codul civil, astfel cum a fost modificat, Legea nr. 250/2007 Coll. cu privire la protecția consumatorilor, astfel cum a fost modificată.
6.Definiția unui antreprenor:
Antreprenorul este:
o persoană înscrisă în registrul comercial,
o persoană care face afaceri pe baza unei licențe comerciale,
o persoană care face afaceri pe baza unei licențe non -trade în conformitate cu reglementările speciale,
O persoană care efectuează producție agricolă și este înregistrată în înregistrare în conformitate cu un regulament special.
7.Operator de magazin de internet:
Nume: date itcom Limited
Birou înregistrat: Nr. Unitate 1009, Gold Crest Executive, nr: JLT-PH1-C2A, Jumeirah Lakes Towers Dubai P.O. Caseta 9127 Emiratele Arabe Unite
Număr de identificare: ICC20230818
Adresa de e-mail: info@copyright-security.com
8.Responsabilitatea pentru conținutul magazinului online:
Operatorul este pe deplin responsabil pentru tot conținutul magazinului online, inclusiv lucrări grafice și text. Vânzătorul își desfășoară activitatea prin magazinul online al operatorului.
Acești termeni și condiții generale reglementează relațiile juridice dintre cumpărători care sunt consumatori și vânzător.
9.Antreprenor și GTC:
În scopul acestor GTC, antreprenorii sunt înțeleși de persoana care acționează în activitățile lor de afaceri. Dacă cumpărătorul afirmă numărul său de identificare (Ičo) în ordine, el recunoaște că regulile enumerate în GTC pentru antreprenori se aplică la el.
10.Relații juridice cu un antreprenor:
Relațiile juridice dintre vânzător și cumpărător, care este un antreprenor și care nu sunt reglementați în mod explicit de către aceste GTC sau contractul individual, sunt reglementate de dispozițiile relevante ale Codului comercial, modificate și de reglementările conexe. În cazul diferențelor dintre GTC și contractul individual, textul contractului individual are prioritate.
11.Cunoașterea GTC:
Cumpărătorul, prin confirmarea comenzii, își exprimă consimțământul și confirmă faptul că a făcut cunoștință cu atenție cu aceste GTC, inclusiv procedura de reclamații și documentul „Transport”, condițiile serviciului ordonat și/sau autorizația de licență furnizată. Acesta va primi o copie a GTC în formular electronic ca anexă pentru a confirma comanda la adresa de e -mail specificată.
12.Dreptul la proprietate intelectuală:
Cumpărătorul este conștient de faptul că, prin achiziționarea produselor vânzătorului, nu obține niciun drept de a utiliza mărci înregistrate, nume de afaceri, logotipuri corporative, brevete ale vânzătorului sau alte companii, cu excepția cazului în care se concurează altfel într -un contract special.
13.Livrarea documentelor:
Cumpărătorul primește o copie a GTC ca anexă pentru a confirma comanda la adresa de e -mail specificată. Factura care conține date de bază, contracte, inclusiv o chitanță în conformitate cu Legea privind registrul de venituri și documentul fiscal, primește sub forma unui link de descărcare. Linkurile către aceste documente vor fi trimise la adresa de e -mail pe care a oferit -o la comandă sau vor fi accesibile după înregistrarea în profilul său de utilizator în secțiunea „Contul meu”, subsecțiunea „Achizițiile mele”. Dacă sunteți interesat să trimiteți o factură în formular de hârtie, cumpărătorul poate contacta vânzătorul prin formularul de contact.
Articolul 2: Acord de cumpărare
2.1 Acord de cumpărare:
- a) Cumpărător - Consumator:
Propunerea de a încheia contractul de cumpărare este plasarea mărfurilor oferite de vânzător pe site. Contractul de cumpărare este creat prin trimiterea comenzii către cumpărător către consumator și primind această comandă de către vânzător. Vânzătorul confirmă primirea fără întârziere a comenzii prin e -mail informativ la adresa introdusă, dar înființarea contractului nu este afectată de această confirmare. Cumpărătorul va găsi, de asemenea, o referire la formularea actuală a GTC și la procedura de reclamații a vânzătorului în această confirmare a e -mailului. Contractul poate fi modificat numai pe baza unui acord între cele două părți sau pe baza motivelor legale. Consultați punctul VI pentru detalii despre această procedură. Comanda.
- b) Cumpărător - Antreprenor:
Propunerea pentru încheierea contractului de cumpărare este trimisă o comandă de bunuri de la cumpărătorul antreprenorului și contractul de cumpărare este încheiat în momentul livrării consimțământului obligatoriu al vânzătorului cu această propunere de la cumpărătorul antreprenorului. Vânzătorul nu este responsabil pentru nicio eroare la transferul datelor.
2.2 Aplicarea dreptului internațional:
Nu sunt aplicate prevederile Convenției ONU privind contractul internațional de cumpărare. Contractul este încheiat în limba slovacă.
2.3 Arhivarea și accesul la contract:
Contractul încheiat este arhivat de vânzător timp de cel puțin cinci ani de la concluzia sa, dar pentru cel mai mult timp cât este necesară legislația relevantă. Acest contract arhivat nu este accesibil pentru terți.
2.4 Informații despre comandă:
Cumpărătorul are opțiunea de a -l verifica și repara înainte de a plasa comanda. Pe baza experienței pe termen lung a vânzătorului, cumpărătorul nu este oferit serviciilor înregistrate ale cumpărătorului care pot fi eliminate cu ușurință din comandă. Aceste GTC sunt disponibile pe vânzători și permit arhivarea și reproducerea lor.
2.5 Comunicare și costuri:
Costurile comunicării la distanță (telefon, internet etc.) pentru plasarea comenzilor sunt standard și depind de tariful serviciului de telecomunicații pe care îl folosește cumpărătorul.
2.6 Servicii înainte de expirarea perioadei de retragere:
Dacă cumpărătorul este comandat de către Serviciu, el este de acord că serviciul va fi furnizat înainte de expirarea perioadei legale de retragere.
Articolul 3: Livrarea subiectului de cumpărare
3.1 Dispoziții de bază cu privire la livrarea subiectului de cumpărare:
Concluzia contractului de cumpărare: Pe baza contractului de cumpărare, obligația vânzătorului de a preda achiziției cumpărătorului, indiferent dacă este vorba de bunuri fizice sau conținut digital/licență și îi permite să achiziționeze sau să fie licențiat să fie achiziționat sau autorizat. Dimpotrivă, cumpărătorul se angajează să accepte subiectul achiziției și să plătească prețul convenit pentru acesta.
Drepturi de proprietate: Vânzătorul își rezervă dreptul de proprietate la subiectul achiziției până la momentul plății sale integrale. Aceasta înseamnă că cumpărătorul devine proprietarul subiectului de cumpărare numai după ce este complet plătit.
3.2 Proces de livrare de cumpărare:
Livrarea subiectului de cumpărare: Vânzătorul este obligat să predea subiectul achiziției împreună cu toate documentele necesare. În caz de necesitate de a trimite subiectul de cumpărare, transportatorul este responsabil pentru livrare.
Expediere: În cazul trimiterii subiectului de cumpărare la primul transportator în scopul livrării sale către cumpărător, vânzătorul este responsabil pentru predarea subiectului achiziției către transportator.
3.3 Timp de plată și livrare:
PLATĂ: Vânzătorul poate solicita suma integrală pentru comanda pentru o comandă peste 3.500 EUR, inclusiv TVA înainte de livrarea subiectului de cumpărare.
Timp de livrare: Vânzătorul Miroslav Kameník garantează livrarea subiectului de cumpărare în termen de 30 de zile de la comandă sau de la creditarea plății în contul său.
3.4 Condiții de utilizare și licențiere:
Conținut electronic: Cumpărătorul are dreptul de a utiliza conținutul electronic achiziționat numai pentru nevoile lor personale și în conformitate cu licența de produs. Este interzis să se copieze, să se reproducă sau să elimine în mod ilegal conținut electronic.
Drepturi de autor: Cumpărătorul este obligat să respecte drepturile de autor ale conținutului electronic achiziționat și nu îl poate elimina cu încălcarea reglementărilor aplicabile.
3.5 Alte condiții:
Instrucțiuni: Cumpărătorul este de acord în mod expres că instrucțiunile pentru utilizarea sa în român nu trebuie să fie livrate către mărfurile achiziționate.
Conținutul electronic ca cadou: aceste condiții se referă, de asemenea, la conținut electronic, care a fost furnizat cumpărătorului ca cadou.
Articolul 4: Prețuri și TVA
4.1 Informații de bază cu TVA:
Caracteristici TVA: Vânzătorul subliniază că impozitul pe valoarea adăugată (TVA) este o taxă indirectă. Aceasta înseamnă că se reflectă automat în prețul bunurilor sau serviciilor.
Conceptul TVA: Se bazează pe principiul de a obține impozit pe diferența dintre prețul de cumpărare și vânzare - adică ce diferență a crescut prețul.
4.2 Aplicație TVA în procesul de afaceri:
TVA Levy: Furnizorul, dacă este înregistrat ca plătitor de TVA, va plăti impozitul pe valoarea statului pe baza diferenței dintre prețul de cumpărare și vânzare.
Dreptul la rambursarea TVA: Clientul are dreptul să solicite o rambursare plătită furnizorului în anumite condiții.
Rata TVA: În Polonia, rata standard de TVA este stabilită la 23%.
4.3 Separarea prețului produsului:
TVA și prețul final: Cumpărătorul ar trebui să fie informat că prețul unor produse poate fi crescut cu TVA.
O alternativă în dezacord: Dacă cumpărătorul nu este de acord cu creșterea prețurilor cu 23%, vânzătorul poate oferi o alternativă sau posibilitatea comenzii de anulare.
Prețurile finale: Prețurile produselor menționate sunt finale, inclusiv TVA și alte taxe, cu excepția taxelor de trafic, care sunt menționate separat.
4.4 Erori posibile în preț:
Răspunderea pentru erori la preț: Dacă se găsește prețul incorect, vânzătorul are dreptul să anuleze comanda și să informeze cumpărătorul despre această situație.
Exemple de prețuri eronate: Exemple de prețuri defectuoase pot fi de ex. Reduceri neobișnuit de mari fără a marca o vânzare sau o eroare specială în numărul de cifre incluse.
4.5 Acțiune și prețuri reduse:
Importanța prețului inițial: prețul inițial reprezintă suma pentru care au fost oferite inițial mărfurile sau serviciile, fără a număra reduceri sau alte oferte de acțiune.
Aplicație cu voucher cu reducere: Vânzătorul subliniază că voucherul de reducere poate fi aplicat numai în condițiile stabilite în condițiile sale. Dacă cumpărătorul utilizează greșit voucherul, comanda poate fi anulată.
Articolul 5: Comenzile și condițiile lor
5.1 Condiții de preț pentru comandă:
Determinarea prețurilor: Cumpărătorul comandă mărfurile pentru un preț curent în momentul comenzii.
Transparența prețurilor: Înainte de a finaliza comanda, cumpărătorul are posibilitatea de a face cunoștință cu prețul total care include toate taxele, inclusiv TVA.
Validitatea timpului: Cumpărătorul este informat despre validitatea ofertei sau a prețului.
5.2 Metode de comandă:
prin e -commerce,
prin e-mail la: info@kamenik.ro,
Prin telefon:
5.3 Comenzi neautorizate și invalide:
Prețuri incorecte: Cumpărătorul este informat că, dacă prețul este afișat în mod necorespunzător, comanda poate fi anulată.
Utilizarea greșită a datelor: Dacă cardul de plată sau datele cu caracter personal sunt utilizate greșit, vânzătorul poate anula comanda.
Intervenții ale autorităților de stat: Cumpărătorul este informat cu privire la posibila anulare a ordinului în cazul unei intervenții a unei instanțe sau a unei autorități administrative.
5.4 Tichete cu reduceri și aplicația lor:
Aplicație neautorizată: Dacă voucherul de reducere este utilizat ilegal, vânzătorul are dreptul să ia în considerare contractul nevalid. Aceasta include cazurile în care voucherul este utilizat pentru alte mărfuri împreună cu o altă reducere sau nu completează valoarea minimă a comenzii.
Îmbogățirea nedreaptă: În cazul unei reduceri neautorizate, vânzătorul poate necesita o rambursare a îmbogățirii nedrepte de la cumpărător.
5.5 Informații de livrare:
Alertă de livrare: Cumpărătorul este informat cu privire la data livrării mărfurilor comandate prin e-mail.
5.6 Costuri de transport:
Prețul final pentru transport și durata furnizării de mărfuri depind de modul de transport, pe care cumpărătorul îl alege atunci când plasă o comandă.
Articolul 6: Retragerea din contract
6.1 Asigurarea datelor cu caracter personal:
Vânzătorul Miroslav Kameník recomandă cumpărătorului să furnizeze și să -și șteargă datele personale de pe dispozitivul sau dispozitivul care face obiectul achiziției înainte de retragere.
6.2 Cum să te retragi din contract:
Cumpărătorul-consumator are dreptul de a se retrage din contract în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii mărfurilor sau încheierea contractului de servicii.
Mărfurile trebuie returnate complet, cu documentație completă, nedeteriorată, curată, de preferință în ambalajul original, în stare și valoare în ceea ce a preluat mărfurile.
Formularul de retragere este disponibil pentru descărcare [link].
6.3Adresa pentru returnarea mărfurilor la retragere:
Miroslav Kameník, Magurska 8, 34-480 Jablonka, Malopolskie, Republica Polonia.
6.4 Compensare și rambursare a costurilor:
Consumatorul recunoaște că, dacă se retrage din contract, va suporta costurile de returnare a mărfurilor către vânzător și, dacă se retrage dintr -un contract de distanță, costul returnării mărfurilor, care nu poate fi returnat prin poștă, datorat la natura sa.
Plata pentru mărfurile achiziționate vă va fi plătită în cel mult 14 zile de la data la care primim avizul dvs. de retragere din contractul de cumpărare. Cu toate acestea, numai după ce am primit mărfurile returnate înapoi la adresa noastră. Trimiteți -ne înapoi fără întârziere nejustificată și, în orice caz, în cel mult 14 zile de la data exercitării dreptului de retragere.
6.5 Excepții din dreptul de a retrage:
Consumatorul nu are dreptul să se retragă din contracte:
(a) Serviciile a căror dispoziție a început cu consimțământul său. (b) Vânzarea mărfurilor cu un preț în funcție de piața financiară. (c) Bunuri făcute pentru măsurarea sau special pentru consumatori. d) mărfuri cu o reducere rapidă a calității sau a mărfurilor supuse unor perisabile perisabile. (e) Mărfurile din ambalajul de protecție care erau deschise. f) băuturi alcoolice cu prețul convenit. (g) Reparații sau întreținere la cererea consumatorului. h) Conținut electronic fără purtător de materiale. (i) Tichete cadou ale căror ambalaje de protecție erau deschise.
6.6 Retragere pentru antreprenori:
Cumpărătorul-antreprenor nu are dreptul să se retragă din contract.
6.7 Specificația rezervorului de combustibil:
Dacă achiziționarea unui rezervor de combustibil este subiectul de cumpărare, rezervorul trebuie să fie gol la întoarcerea.
6.8 Mărfuri returnate - daune sau incompletitudine:
Dacă mărfurile returnate sunt deteriorate sau incomplete, vânzătorul poate solicita cumpărătorului să compenseze reducerea valorii mărfurilor.
6.9 bunuri de consum:
În cazul bunurilor de consum (cum ar fi produse cosmetice, droguri etc.), este posibil să se retragă din contract numai dacă cumpărătorul returnează mărfurile nedeteriorate, neutilizate și în ambalaje originale intacte.
6.10 Procedura de retragere:
Dacă cumpărătorul decide să se retragă în perioada specificată, vânzătorul Miroslav Kameník recomandă livrarea mărfurilor la adresa specificată cu scrisoarea de însoțire la adresa specificată. Motivul retragerii (opțional), numărul documentului de cumpărare și datele contului bancar pot fi menționate.
6.11 Conținut electronic și vouchere cadou:
În cazul furnizării de conținut electronic, în afară de transportatorul material, consumatorul nu are dreptul să se retragă din contract dacă acordarea a fost inițiată cu acordul său expres și a fost instruit în mod corespunzător să piardă acest lucru imediat după furnizarea dispoziţie. (m) Dacă subiectul contractului de cumpărare este un voucher cadou selectat din ambalajul de protecție, acesta este degradat de codul secret de pe acesta.
Articolul 7: Termeni și condiții de plată
7.1 Opțiuni de plată:
Vânzătorul acceptă următoarele opțiuni de plată:
- a) Plata în avans prin transfer bancar.
- b) Plata în avans prin gateway -ul de plată GoPay.
- c) numerar la livrarea la livrarea bunurilor - numerar este preluat de la client de către transportator.
7.2 Drepturi de proprietate:
Până la prețul bunurilor și preluarea acesteia, mărfurile rămân în proprietatea vânzătorului. Cu toate acestea, riscul de deteriorare a mărfurilor trece cumpărătorului imediat după primire.
7.3 Schimbarea datelor de facturare:
Nu este posibilă modificarea datelor de facturare ale cumpărătorului după trimiterea comenzii.
7.4 Sub rezerva unor condiții de plată:
Vânzătorul Miroslav Kameník își rezervă dreptul de a oferi cumpărătorului doar metode de plată selectate la discreția lor sau la situația actuală.
Articolul 8: Termeni de livrare
8.1 Metode de livrare:
Vânzătorul se asigură sau mediază livrarea mărfurilor folosind următoarea metodă:
Trimiterea serviciului de transport.
8.2 Efectuarea metodei de transport:
Metodele de transport oferite sunt determinate pe baza disponibilității actuale a serviciilor de transport specifice. De asemenea, alegerea ia în considerare capacitatea și disponibilitatea pentru anumite site -uri.
8.3 Circumstanțe excepționale:
În cazul unor evenimente imprevizibile, cum ar fi intervențiile de forță majoră sau întreruperile sistemelor informaționale, vânzătorul Miroslav Kameník nu este responsabil pentru nicio întârziere în livrarea mărfurilor.
Articolul 9: Control și reclamații atunci când primiți o expediere
9.1 Verificare de livrare:
Cumpărătorul, care este antreprenor, este obligat să verifice expedierea împreună cu transportatorul imediat după livrare. Cecul ar trebui să includă:
Numarul de pachete,
Integritatea casetei cu logo -ul companiei,
Precum și orice deteriorare a cutiei.
Cumpărătorul care este consumator este recomandat, dar nu este obligatoriu pentru el.
9.2 Defalcare cu acordul de cumpărare:
Cumpărătorul are dreptul să refuze să preia transportul, ceea ce nu este în conformitate cu contractul de cumpărare, dacă expedierea este de ex. incomplet sau deteriorat. Dacă cumpărătorul preia transportul deteriorat de la transportator, este necesar să se descrie daunele din protocolul de pasageri al transportatorului.
9.3 Notificare către vânzător:
Este esențial ca cumpărătorul să -l informeze pe vânzătorul Miroslav Kameník despre orice problemă cu expedierea livrată. Notificarea ar trebui făcută prin e-mail la info@kamenik.ro. Dacă este necesar, ar trebui să fie scris protocolul de daune cu transportatorul și trimis vânzătorului, fie prin e-mail, fie prin e-mail tradițional.
9.4 Plângeri suplimentare:
Dacă există plângeri ulterioare cu privire la incompletitudinea sau daunele externe ale expediției, nu scutește dreptul cumpărătorului de a depune o cerere. Cu toate acestea, oferă vânzătorului posibilitatea de a demonstra că nu există contradicție cu contractul de cumpărare.
Articolul 10: Termeni și condiții de garanție și reclamație
10.1 Dispoziții de bază:Garanția pentru mărfuri este reglementată de procedura de reclamații a vânzătorului și de legislația actuală a Republicii Polonia. Dovada achiziției este deservită ca document de garanție.
10.2 Notificare de daune:În cazul unei incompletitudini sau daune aduse mărfurilor, clientul este obligat să informeze vânzătorul despre aceste fapte imediat, dar cel târziu la 24 de ore de la primirea expedierii.
10.3 Excluderea răspunderii:Vânzătorul Miroslav Kameník își exclude responsabilitatea față de clienți pe baza defectelor fizice și legale, în conformitate cu articolul 558/1 din Codul civil polonez.
10.4 Procedură de reclamații:Procedura de reclamații este o parte integrantă a vânzătorului General Termeni și condiții (GTC), Miroslav Kameník, descrie modul în care ar trebui procedate mărfurile achiziționate de la vânzător.
Cumpărătorul, indiferent dacă este un antreprenor sau un consumator, este obligat să se familiarizeze cu procedura de reclamații și GTC înainte de a comanda mărfurile. În același timp, cumpărătorul recunoaște că este obligat să furnizeze cooperarea vânzătorului Miroslav Kameník necesară pentru gestionarea plângerii, în caz contrar, perioada de gestionare a plângerii este prelungită în mod adecvat de momentul în care cumpărătorul nu a furnizat cooperarea dorită.
10.5 Consimțământul cu procedura de reclamații:Prin încheierea contractului de cumpărare și preluarea mărfurilor, cumpărătorul își exprimă consimțământul la aceste proceduri de reclamații.
10.6 Definiții ale termenilor:Termenii folosiți în aceste proceduri de reclamații sunt definiți în conformitate cu GTC și, dacă nu le definesc, sunt interpretați în conformitate cu legislația aplicabilă și eficientă.
10.7 Moment de acceptare:Momentul de primire a mărfurilor de la antreprenori este definit ca fiind momentul predării mărfurilor de către vânzător cumpărător sau primul transportator. În cazul consumatorilor, acesta este momentul în care consumatorul preia mărfurile de la vânzător sau transportator.
10.8 Soluție de reclamații:
Toate reclamațiile vor fi abordate în conformitate cu cerințele și prevederile Codului civil polonez.
Articolul 11: Lungimea garanției
11.1 Dovada garanției:Vânzătorul emite un document de cumpărare (factură) pentru fiecare bunuri achiziționate cu legea dată de toate datele necesare pentru aplicarea garanției, inclusiv numele mărfurilor, lungimea garanției, prețul, cantitatea și numărul de serie .
11.2 Scrisoare de garanție:La cererea explicită a cumpărătorului, vânzătorul va furniza o garanție în scris (card de garanție). Cu toate acestea, ca standard, dacă natura mărfurilor este permisă, vânzătorul emite dovada achiziționării de mărfuri care conțin datele menționate în locul certificatului de garanție.
11.3 Detalii despre cardul de garanție:În cazul necesității de a emite un certificat de garanție, vânzătorul explică clar conținutul garanției, sfera de aplicare, condițiile, perioada de valabilitate și, de asemenea, metoda de a solicita cereri din aceasta. Certificatul de garanție afirmă, de asemenea, că drepturile cumpărătorului care decurg din achiziție nu afectează furnizarea acestei garanții.
11.4 Garanție extinsă:Garanția prelungită este în conformitate cu condițiile de garanție ale producătorului și cu orice publicitate. Certificatul de garanție pentru garanția extinsă conține toate cele de mai sus.
11.5 Perioada de exercitare a drepturilor de la performanța defectuoasă:
Perioada de garanție începe în ziua primirii mărfurilor de către cumpărător.
Bunuri noi: 24 de luni, cu excepția cazului în care alte legislații prevede o perioadă mai lungă.
Act: 21 luni.
Mărfuri folosite: 12 luni.
Bunurile de consum au o perioadă de 24 de luni, cu excepția cazului în care se menționează data consumului.
11.6 Ajustare specială a limitei de timp pentru cumpărătorul antreprenorului:
Mărfurile pot avea o perioadă diferită de timp care are prioritate.
11.7 Persoană fizică versus juridică:
Persoană naturală: Perioada de garanție de cel puțin 24 de luni conform Codului civil polonez.
Entitate juridică: cel puțin 12 luni conform Codului comercial polonez.
11.8 Prelungirea perioadei de garanție:Perioada de garanție este prelungită până la momentul în care mărfurile erau în plângere. Drepturile de răspundere pentru erori expiră dacă nu au fost exercitate în perioada de garanție.
Adresa pentru revendicare:
Miroslav Kameník,
Sobieskiego 7,
34-480 Jablonka, Malopolskie,
Polonia
Cumpărătorul trebuie să facă alegerea direct în serviciul autorizat, dacă este furnizată o astfel de posibilitate. În cazul cumpărătorilor de antreprenori, cererea este legată exclusiv de centrul de servicii autorizat și gestionează condițiile de serviciu adecvate. Expedierea ar trebui să fie:
- „Plânge” ambalat în siguranță și marcat.
- Completați (mărfuri și accesorii) și conținând o copie a documentului de cumpărare, descrierea erorii și datele de contact ale cumpărătorului.
- Sub rezerva identificării și controlului adecvat.
Este recomandat să urmați procedura de mai sus până când se dovedește opusul cumpărătorului (și consumatorilor). Vânzătorul sau serviciul autorizat furnizează cumpărătorului un certificat scris de primire a reclamației, inclusiv detalii despre creanță și metoda dorită de gestionare a acesteia, imediat cu o cerere personală sau prin e -mail. Cumpărătorul (nu numai antreprenorii) ar trebui să dovedească validitatea garanției prin trimiterea de documente relevante și în cazul cererii anterioare de către acest document. În caz de nerespectare a accesoriilor complete ale mărfurilor în timpul plângerii, cumpărătorul este informat că rambursarea va fi redusă în mod corespunzător.
1.Compatibilitate:
Vânzătorul nu garantează compatibilitatea completă a componentelor vândute cu alte produse, personalul vânzătorului, producătorului sau furnizorului de către componente neaprobate.
Acest lucru se aplică și aplicațiilor software a căror funcționalitate nu a fost solicitată în mod explicit de către cumpărător în ordinea scrisă, cu excepția cazului în care o astfel de compatibilitate este obișnuită sau explicit menționată de bunuri compatibile sau incompatibile cu lista.
2.Funcționalitate software de aplicație:
Vânzătorul nu garantează funcționalitatea completă a software -ului de aplicație în versiuni care nu sunt potrivite pentru sistemul de operare comandat, cu excepția cazului în care o astfel de funcționalitate este obișnuită sau menționată în mod explicit funcțional sau nefuncțional cu lista.
Vânzătorul nu își asumă responsabilitatea pentru problemele cauzate de funcționalitatea limitată a aplicațiilor care nu îndeplinesc aceste condiții.
3.Garantați excluderi:
Garanția nu se aplică erorilor rezultate din utilizarea echipamentelor sau consumabilelor de program incorecte sau eronate, cu excepția cazului în care o astfel de utilizare este obișnuită și nu a fost exclusă în instrucțiunile de utilizare.
Garanția nu include erori cauzate de o funcționare slabă, manipularea necorespunzătoare, utilizarea și instalarea contrare Ghidului utilizatorului sau deteriorarea efectelor supratensiunii în rețeaua de distribuție, cu excepția abaterilor convenționale.
Garanția nu se aplică în cazul deteriorării mecanice a mărfurilor, a creșterii electrice (cu excepția abaterilor normale), a utilizării mărfurilor în condiții necorespunzătoare, instalare, manipulare, funcționare sau neglijare neprofesională a mărfurilor.
De asemenea, nu se aplică daunelor cauzate de virușii computerizați, utilizarea de software și consumabile ilegale sau neautorizate, încărcarea excesivă a mărfurilor sau utilizarea contrară condițiilor specificate în documentație sau principiile generale.
Garanția nu se aplică dacă mărfurile au fost modificate de către client și acest aranjament a provocat o eroare.
Imediat după eliminarea echipamentului de protecție, cumpărătorul devine un utilizator autorizat al produsului software și acceptă condițiile de licență ale producătorului de software.
4.Excepții:
Aceste restricții nu se aplică dacă caracteristicile mărfurilor care sunt contrare condițiilor de mai sus convenite între cumpărător și vânzător, înlocuite sau declarate de vânzător sau pot fi așteptate pe baza unei publicități sau a unei metode obișnuite de utilizare a mărfurilor .
5.Testarea erorilor:
Mărfurile trimise la reclamație vor fi testate numai pe baza erorii furnizate de cumpărător în formularul de reclamație sau în descrierea scrisorii atașate a erorii.
Vă recomandăm un formular scris pentru a indica eroarea, care include și comunicare electronică.
Dacă un tehnician constată că problema nu se află în produs, ci în instalarea incorectă a software -ului (de exemplu, sistemul de operare, programul antivirus) sau daunele datelor prin aplicație (de exemplu, prin joacă, viruși) care nu fac parte din mărfuri sau dacă Datele au fost deteriorate de cumpărător sau de terță persoane, plângerea va fi respinsă.
În cazul consimțământului cumpărătorului pentru reparația plătită, acesta va fi perceput în funcție de lista de prețuri curente a serviciului autorizat. Vânzătorul nu face reparații plătite, ci le mediază cu un serviciu autorizat.
6.Copia de rezerva a datelor:
Atunci când predăm un sistem informatic sau un echipament de reparații, se recomandă crearea unui avans al datelor importante cumpărătorului și să le protejeze de posibile abuzuri sau daune.
Vânzătorul nu este responsabil pentru pierderea, deteriorarea sau utilizarea greșită a datelor stocate pe dispozitivele de stocare a datelor din sistemul informatic.
Cumpărătorul recunoaște că dispozitivul original nu este returnat în cazul unui dispozitiv de stocare a datelor.
7.Bunuri poluate:
Dacă mărfurile sau o parte din acesta sunt contaminate sau nu respectă standardele de igienă de bază, cumpărătorul riscă să respingă cererea.
8.Dispozitive securizate:
Dacă accesul la dispozitiv este protejat de parolă, gest sau alt acces de acces, cumpărătorul este obligat să anuleze această protecție sau să furnizeze o parolă atunci când face o cerere. Același lucru este valabil și pentru dispozitivele BIOS sau firmware și accesul la stocarea dispozitivului.
Dacă este activat un serviciu care protejează dispozitivul de furt, cumpărătorul trebuie să dezactiveze acest serviciu înainte de a face o reclamație. În caz contrar, este posibil să nu fie posibilă repararea sau diagnosticarea dispozitivului. Acest lucru se aplică servicii precum Apple Find Iphone, IpodTouch, MacBook, Intel Anti-Seft și altele.
9.Setări din fabrică: - Cumpărătorul este informat că dispozitivul predat reclamației ar trebui să fie în setarea fabricii. Acest lucru se aplică în special componentelor adăugate sau înlocuite, cum ar fi memoria de funcționare, hard disk -uri sau SSD -uri în caiete și computere. Componentele originale ar trebui lăsate pentru o posibilă cerere sau retragere din contractul de cumpărare.
Așa se încheie termenii și condițiile, care reglementează diferitele aspecte ale reclamației și reparației. Cumpărătorul ar trebui să fie conștient de aceste condiții înainte de a cumpăra mărfurile și de a le observa pe tot parcursul procesului de reclamație și reparații.
Articolul 13: Metoda de gestionare a unei cereri
13.1. Dacă cumpărătorul este consumator:
Drepturile consumatorului în exercitarea garanției legale:
Consumatorul are dreptul să elibereze, corespunzător și să elimine în timp util eroarea atunci când vine vorba de o eroare detașabilă.
Consumatorul are dreptul să înlocuiască bunuri defectuoase sau componente eronate, cu excepția cazului în care acest lucru este disproporționat din cauza naturii erorii.
Dacă eliminarea erorii nu este posibilă, consumatorul are dreptul la o reducere rezonabilă la prețul de achiziție sau la retragerea din contractul de cumpărare.
Dacă este o eroare iremediabilă care apără utilizarea corectă a mărfurilor sau dacă eroarea apare în mod repetat după două încercări de reparație, consumatorul are dreptul să înlocuiască mărfurile defecte sau să se retragă din contractul de cumpărare.
În cazul altor erori iremediabile, iar consumatorul nu solicită schimbul, el are dreptul la o reducere rezonabilă la prețul de achiziție sau retragerea din contractul de cumpărare.
13.2. Alegerea unui mod de gestionare a unei plângeri:Consumatorul este făcut pentru a alege modul de gestionare a plângerii. Cu toate acestea, vânzătorul are dreptul să atragă atenția asupra inadecvării alegerii consumatorilor și de a propune un mod de soluție adecvat, mai ales atunci când vine vorba de o greșeală care nu este detașabilă, dar consumatorul solicită înlăturare.
13.3. Plângeri ale consumatorilor:Vânzătorul este obligat să decidă asupra plângerii imediat sau nu mai târziu de trei zile lucrătoare în caz de reclamații simple. În cazul plângerilor complexe care necesită o evaluare mai lungă a experților, vânzătorul este obligat să decidă în termen de 30 de zile de la data cererii.Timpul necesar pentru evaluarea experților a erorii nu este inclus în această perioadă.Reclamații, inclusiv înlăturarea erorii, vânzătorul este obligat să se descurce fără întârziere nejustificată, în cel mult 30 de zile de la data cererii.După expirarea acestei perioade, se consideră că greșeala lucrurilor a existat și consumatorul are aceleași drepturi ca și cum ar fi o eroare iremediabilă.
13.4. Reclamații ale consumatorilor după 12 luni de cumpărare:Dacă consumatorul a făcut o plângere în primele 12 luni de la achiziție, vânzătorul îl poate respinge doar pe baza judecății experților. Consumatorul trebuie să furnizeze o copie a evaluării experților în termen de 14 zile de la data gestionării plângerii.Dacă vânzătorul respinge plângerea după 12 luni de cumpărare, el este obligat să indice pe documentul echipamentului căruia consumatorul poate trimite produsul pentru evaluarea experților. În cazul în care consumatorul dovedește responsabilitatea vânzătorului pentru defect de către evaluarea experților, el poate depune din nou o plângere. Toate costurile asociate evaluării experților sunt suportate de vânzător.
13.5. Începerea noii perioade de garanție:În cazul în care plângerea mărfurilor a fost gestionată în schimbul noilor bunuri, noua perioadă de garanție începe de la data gestionării plângerii.
13.6. Confirmarea scrisă a reclamațiilor:Vânzătorul emite o confirmare scrisă sub forma unui e -mail cu privire la revendicare, conținutul acesteia, metoda de manipulare, durata plângerii și, în cazul unei cereri legitime, vânzătorul este un certificat al reparației.
13.7. Plata costurilor consumatorilor:Consumatorul are dreptul la rambursarea costurilor necesare suportate în legătură cu exercitarea drepturilor legitime din răspundere pentru erori. Costurile ar trebui să fie necesare în termen de 30 de zile de la soluționarea reclamației.În cazul retragerii din cauza unei erori, consumatorul are dreptul să ramburseze costurile asociate acestei retrageri.
1.Nerespectarea contractului de cumpărare:
Dacă mărfurile primite de cumpărător nu sunt în conformitate cu contractul de cumpărare (denumit în continuare „nerespectarea contractului de cumpărare”), cumpărătorul are dreptul de a face vânzătorul gratuit și fără întârziere nejustificată să pună mărfurile într -un stat corespunzător contractului de cumpărare. Acest drept poate fi realizat fie prin înlocuirea mărfurilor, fie prin repararea acestora. Dacă o astfel de procedură nu este posibilă, cumpărătorul are dreptul la o reducere rezonabilă la prețul mărfurilor sau să se retragă din contractul de cumpărare. Excepția sunt cazurile în care cumpărătorul a fost informat despre nerespectarea contractului de cumpărare înainte de primirea mărfurilor sau când nerespectarea contractului de cumpărare a fost cauzată de el însuși. În cazul unei nerespectări care apare în termen de șase luni de la data primirii mărfurilor, se consideră că este existentă la momentul primirii, cu excepția cazului în care nu contrazice natura mărfurilor sau opusul nu este dovedit.
Se înțelege co -acord că mărfurile vândute au calitatea și proprietățile necesare în contractul de cumpărare, descrise de vânzător, producător sau reprezentant al acestuia sau care erau așteptate pe baza publicității. De asemenea, unul care îndeplinește cerințele legislației în vigoare este considerat a fi același, este în cantitatea, rata sau greutatea potrivită și este potrivit pentru scopul pentru care a fost destinat sau pentru care este de obicei utilizat.
2.Cumpărător ca antreprenor: Dacă cumpărătorul este antreprenor, vânzătorul se angajează să decidă asupra cererii în termen de 40 de zile de la depunerea sa. Cumpărătorul ca antreprenor va fi informat despre această decizie prin intermediul unui e -mail de contact. În caz de eroare care poate fi eliminat, mărfurile vor fi reparate. Dacă reparația nu este posibilă și natura erorii nu împiedică utilizarea obișnuită, vânzătorul și cumpărătorul pot fi de acord cu o reducere rezonabilă la prețul mărfurilor. În cazul unei reduceri furnizate, nu este posibil să se revendice această eroare mai târziu.
În cazul unei erori care nu poate fi eliminată și împiedică utilizarea obișnuită a mărfurilor fără erori, vânzătorul are dreptul să înlocuiască mărfurile defecte cu mărfuri cu aceleași caracteristici sau similare sau să emită o notă de credit.
Dacă plângerea mărfurilor în perioada de garanție legală este gestionată în schimbul noilor bunuri, perioada de garanție este prelungită pe durata plângerii.
3.Dispoziții comune: La gestionarea plângerii legitime, perioada de garanție este prelungită pe durata plângerii. În cazul unei plângeri neautorizate, perioada de garanție nu este prelungită. Durata plângerii este calculată de la data la care a fost depusă plângerea de ziua echipamentului său, adică până în ziua în care cumpărătorul a fost obligat să preia mărfurile. Cumpărătorul va fi informat cu privire la gestionarea reclamațiilor prin e-mail specificat la achiziționare. Dacă cumpărătorul are date complete de înregistrare (nume, prenume, adresă și e-mail de contact), vânzătorul Miroslav Kameník va emite o notă de credit după emiterea unui document fiscal corectiv.
După gestionarea cererii cumpărătorului, vânzătorul va informa vânzătorul despre telefon, SMS sau prin e-mail, cel târziu la 30 de zile de la data cererii. Cumpărătorul primește o dovadă scrisă a plângerii. Dacă mărfurile au fost livrate la serviciul de transport, acestea vor fi trimise automat la adresa cumpărătorului după echipament.
Cumpărătorul este obligat să verifice mărfurile la primire și să verifice respectarea protocolului de distribuire a reclamației. Cumpărătorul trebuie să verifice, de asemenea, completitudinea mărfurilor, în special conținutul pachetului, pentru a exclude reclamațiile ulterioare. Plângerile ulterioare nu vor fi acceptate. Aceste acorduri nu afectează termenele legale pentru exercitarea drepturilor din performanțe eronate.
La emiterea mărfurilor după gestionarea plângerii sau la rambursarea notei de credit, cumpărătorul trebuie să prezinte un document pe baza căruia mărfurile au fost primite pentru plângere și să -și dovedească identitatea printr -o carte de identitate sau un pașaport valabil. Dacă cumpărătorul este o entitate juridică, problema mărfurilor sau rambursarea notei de credit va fi permisă numai de către organismul statutar al entității juridice date sau unei persoane care depune o procură verificată.
Consumabile: Dacă subiectul de cumpărare este consumabile (de exemplu, cartuș, toner, cap de imprimare, cilindru de imprimare, lampa proiectorului, lanternă, diverse tipuri de iluminat, etc.) sau acest material face parte din bunurile achiziționate, viața de serviciu în loc de Se aplică garanție de calitate. Durata de viață a serviciului poate fi determinată în timp, în timpul mărfurilor, numărul de utilizare sau specificat altfel. În unele cazuri, poate fi dată o durată de viață multiplă. Cumpărătorul are dreptul de a solicita consumabile în perioada de garanție legală, ținând cont de condițiile de mai sus.
Dreptul cumpărătorului de a solicita mărfurile în perioada de garanție legală rămâne intactă. Cu toate acestea, cumpărătorul trebuie să țină cont de faptele de mai sus, deoarece garanția nu se aplică uzurii cauzate de utilizarea normală a mărfurilor și nu poate fi confundată cu durata de viață a produsului. Durata de viață a mărfurilor este o uzură naturală cauzată de utilizarea normală. Dacă utilizați (nu dețin) mai mult decât durata de viață obișnuită, este probabil ca defectul să se datoreze uzurii normale, dar nu este exclus că este un defect de garanție.
Dispoziții finale:
Soluția litigiilor: Orice litigii între dealerul Miroslav Kameník și cumpărător pot fi, de asemenea, soluționate în afara instanței. În acest caz, cumpărătorul - consumatorul poate face față litigiului pe linie prin intermediul platformei ODR specificate. Înainte de a merge la o soluționare a litigiului, recomandăm cumpărătorului să utilizeze mai întâi contactul pentru a rezolva situația.
CISG: Convenția ONU privind contractul internațional de cumpărare (CISG) nu se aplică în conformitate cu articolul 6 din prezenta convenție în cadrul acestor Termeni și condiții.
Contact: Contactați adresa de e-mail a vânzătorului Miroslav Kameník este info@kamenik.ro. Cu toate acestea, vânzătorul Miroslav Kameník recomandă contactarea prin formularul său de contact sau alte metode de contact pe site -ul web.
Eficiență: acești termeni și condiții generale sunt valabile și eficiente din 10.2023 și perturbă formularea anterioară a GTC. Vânzătorul își rezervă dreptul de a schimba GTC fără notificare pre